Blog
Bądź z nami na bieżąco. Świeże newsy prosto z Internet Tea Group i otoczenia.
Konkurs: kliknij 2 razy i wygraj jedną z 5 darmowych kampanii marketingowych on-line! 2011-05-30
Kilkanaście dni temu oficjalnie uruchomiliśmy witrynę internetową Internet Tea. Dziś zaplanowaliśmy start firmowego fanpage’a i z tej okazji chcemy pokazać Wam niewielki kawałek świata e-marketingu. Ogłaszamy konkurs, w którym możesz wygrać darmową kampanię marketingową on-line. Co trzeba zrobić? Patrz niżej!
Komu przyda się nagroda: każdemu!
- Prowadzisz przedsiębiorstwo, firmę, firemkę czy firmunię – przyda Ci się nieco kasy na reklamę.
- Jesteś członkiem organizacji non-profit i nie masz środków na marketing? Znajdziesz je niżej.
- Szukasz pracy? Pozwól jej znaleźć siebie.
- Masz talent? Pokaż jaki.
Zasady konkursu: nasza zabawa to prosta loteria. Wygraną w loterii będą kupony o wartości 250 zł na kampanie marketingową Google AdWords oraz pomoc przy uruchomieniu kampanii, połączona z darmowymi konsultacjami (doradzimy Ci co zrobić, żeby Twoja reklama trafiła do właściwych osób). Jakie warunki musisz spełnić, żeby wziąć udział w loterii? Tylko dwa:
- Polub nasz fanpage klikając w
- Odnajdź na naszym fanpage’u wpis o loterii i w komentarzu napisz co sądzisz o firmowej stronie Internet Tea. Podoba Ci się – dlaczego? Jest słaba – daj znać, co mamy poprawić.
W niedzielę 5 czerwca przygotujemy listę osób, które spełniły oba warunki. Następnie wylosujemy 5 szczęśliwców i skontaktujemy się z nimi przez Facebooka.
Realizacja kampanii: kampanię możemy zrealizować dla Ciebie, Twojej rodziny lub kogokolwiek zechcesz. Muszą być spełnione jednak poniższe warunki:
- Kupony ważne są do 30 czerwca 2011 roku – całe przedsięwzięcie trzeba, więc dograć wcześniej.
- Kupony działają wyłącznie z kontami Google AdWords, które zostały zarejestrowane nie wcześniej niż 14 dni temu (jeśli nie masz, możemy zarejestrować je dla Ciebie).
- Aktywacja konta AdWords kosztuje 20 zł. Jeśli do rejestracji konta AdWords użyjesz karty kredytowej opłata ta zostanie pobrana z kuponu (nie będziesz nic płacić).
- Po zakończeniu kampanii opiszemy jej przebieg, a opis umieścimy w naszej witrynie.
Pytania? Pisz do nas na lub odezwij się przez Facebooka. Powodzenia!