Andrzej (Data Analyst)
Wybierz dział
O sobie
„Jako doktor nauk ścisłych od zawsze pasjonowałem się analizą i liczbami. Godziny spędzane przy wyszukiwaniu ukrytych znaczeń w stosach danych mógłbym traktować jako hobby, gdybym nie zajmował się tym zawodowo. W swojej przeszło 10-letniej pracy w jednej z wysoko notowanych firm telekomunikacyjnych w Polsce, nie raz stawałem przed problemami, związanymi z prowadzeniem projektów IT. Doskonale rozumiem wpływ poszczególnych faz projektu na końcowy sukces przedsięwzięcia. Posiadam doświadczenie w prowadzeniu i organizacji szkoleń związanych z nowoczesnymi technologiami.”
Andrzej jako Data Analyst
W Internet Tea Group Andrzej odpowiada za data mining i analizę danych zarówno przed projektem, jak i po jego zakończeniu. Zamiast błądzić i działać po omacku, kieruje się jasnymi wskaźnikami i parametrami. Klient, który zamawia rozwiązanie WWW, może liczyć na to, że sprawdzi, co będzie dla niego najbardziej optymalne, a po zakończeniu projektu sam zweryfikuje efekty własnych decyzji.
Narzędzia Google Analytics w połączeniu z zaawansowana znajomością obsługi arkusza kalkulacyjnego stanowią nieodłączną część pracy Andrzeja. To dzięki nim odkrywa on okresy wytężonej pracy w branży klienta, podejmuje decyzję o uruchamianiu, bądź kończeniu kampanii marketingowych, czy po prostu śledzi poziom rozwoju witryny firmowej zamawiającego.
Dane w Internet Tea są dla nas bardzo ważne, a jeszcze ważniejsze jest przetwarzanie danych w klarowne, konkretne informacje.