Fit & Easy - mixy sałatkowe i gotowe sałatki
Marka Fit & Easy, której właścicielem jest firma Green Factory, to prężnie rozwijający się i zdobywający coraz większą popularność gracz na rynku świeżych, zdrowych produktów spożywczych, w tym przede wszystkim miksów sałatkowych i gotowych sałatek. Fit & Easy w Internecie istnieje od wielu miesięcy, a od kilku pomagamy przy jej rozwoju i promocji.
Powiązane adresy: fitandeasy.pl
Wybierz dział
Galeria: Fit & Easy w Internecie
-
Fit & Easy -
Witryna marki Fit & Easy Zobacz» -
Przepisy na sałatki w witrynie Fit & Easy -
Animowany Felippe, autor przepisów Fit & Easy -
Banery konkursowe w witrynie
Jak poprawić stronę nie zmieniając grafiki
Witryna marki Fit & Easy istniała jeszcze przed faktem, gdy zostaliśmy zaproszeni do pracy przy niej. Została zaprojektowana i wykonana w oparciu o jeden z popularnych darmowych systemów zarządzania treścią. Jak się później okazało, samodzielne obsługiwanie systemu przez pracowników firmy sprawiało dużo trudności. Wiele można by również dyskutować nad technicznymi aspektami wdrożonej witryny. Dość powiedzieć, że witryna ta niemal w ogóle nie wspierała podstawowych mechanizmów pozycjonowania.
W porozumieniu z działem marketingu firmy Green Factory dokonaliśmy przeniesienia witryny do naszego firmowego systemu (wcześniej już wykorzystanego w trakcie realizacji projektu dla Green Factory Logistics). Ważny warunek, który został nam postawiony - żadnych zmian graficznych.
Naszą pracę zaczęliśmy od dokładnego przeanalizowania używanej witryny. Przygotowaliśmy listę zmian, które możemy wykonać "od ręki" oraz takich, które wymagają głębszych analiz lub przeprowadzenia bardziej zaawansowanych prac. W kolejnych etapach zajęliśmy się przekodowaniem szablonu oraz wykonaniem modułów dynamicznych, takich jak: artykuły podzielone na wiele różnych kategorii, sondy, banery konkursowe, moduł do komponowania sałatek, mechanizm przyjaznych linków. Na samym końcu przenieśliśmy treść witryny, dodaliśmy unikalne metatagi (tytuły i opisy poszczególnych stron) oraz przygotowaliśmy specjalną listę przekierowań adresów poszczególnych stron (tak, by stare - nieprzyjazne wyszukiwarkom adresy, które zostały już zaindeksowane przez wyszukiwarki, wciąż kierowały do właściwych treści).
Dodajemy życia witrynie
By umożliwić gościom witryny podzielenie się przepisami na sałatki Fit & Easy dodaliśmy facebook'ową wtyczkę z przyciskiem "Lubię to" do każdego z przepisów. Przy każdym kliknięciu w przycisk "Lubię to" przez internautę, zalogowanego na Facebook'u, wszyscy znajomi tego internauty z Facebook'a zostaną poinformowani o jego zainteresowaniu produktem Fit & Easy.
Konkursy, konkursy, konkursy czyli o tym jak generować ruch w witrynie
Na samym początku naszej współpracy z Green Factory zostaliśmy poproszeni o techniczne przygotowanie i obsługę konkursu związanego z marką Fit & Easy. Użytkownicy biorący udział w zabawie przy pomocy specjalnego formularza zgłoszeniowego wysyłali konkursowe prace. Po weryfikacji prace te były publikowane w internetowej galerii konkursowej. Przy każdej z prac znajdował się przycisk "Lubię to". Wielokrotne kliknięcia w ten przycisk przez znajomych osób, które zgłosiły swoją pracę, spowodowały wygenerowanie w witrynie ruchu wielokrotnie większego niż miało to miejsce w okresie poza konkursem.
Dwa miesięcy po zakończeniu pierwszego konkursu w identyczny sposób przeprowadziliśmy drugą zabawę, która u użytkowników połączyła pozytywny stosunek do marki Fit & Easy z zainteresowaniem sztuką kulinarną.