Autoryzowany Serwis Junkers - AB Solution Tomasz Głogowski
Działalność w branży grzewczej to w dużej mierze praca sezonowa. Przez większość lata trwają przygotowania do obsługi zwiększonej liczby zgłoszeń serwisowych, które mają miejsce w miesiącach jesienno-zimowych. Właściciel firmy AB Solution od początku naszej współpracy zdawał sobie sprawę z tego, jak ważna jest rola Internetu w rozreklamowaniu jego usług. Dlatego przez cały rok pracownicy AB Solution pracują z nami nad tym, by razem z pierwszym śniegiem byli pierwszymi, do których odezwą się osoby potrzebujące pomocy w ogrzewaniu ich mieszkania.
Powiązane adresy: serwisjunkers.pl, serwisvissmann.pl, sklepjunkers.pl
Wybierz dział
Galeria: AB Solution w Internecie
Wiele lat razem
Pierwszy nasz kontakt z firmą AB Solution przypadł na rok 2006. Wtedy to zostaliśmy poproszeni o uruchomienie witryny internetowej Autoryzowanego Serwisu Junkers. Założenia witryny, którą mieliśmy zaprojektować i wdrożyć były dość proste:
- możliwość wykonania zgłoszenia serwisowego za pośrednictwem formularza online,
- uzyskanie wysokiej pozycji w Google, aby można było wygenerować odpowiednio wysoki ruch na frazy związane z branżą,
- prezentacja firmy w przejrzystej, eleganckiej szacie graficznej.
„W obecnych czasach ciężko jest nadążyć za niezwykle dynamicznym rozwojem Internetu i nowoczesnych mediów. Warto znaleźć kogoś, kto bardzo szybko potrafi odnaleźć się w cyfrowym świecie i w odpowiednim czasie podejmie za nas skuteczne działania.”
Tomasz Głogowski, właściciel AB Solution
Nie minęły dwa miesiące, a wśród serwisów marki Junkers wiedliśmy w Google prym na frazy takie jak: "serwis junkers", "serwis junkers warszawa". Razem z zimą AB Solution rozpoczął internetową obsługę zgłoszeń serwisowych, nie zrezygnował przy tym z tradycyjnych kanałów telefonicznych. Sukcesy odniesione na początku nie pozostały bez echa - właściciel firmy postanowił dalej inwestować w Internet i skutecznie robi to do dziś.
Świadomość działań
Pierwszymi zadaniami na nowy sezon były modernizacja witryny oraz uruchomienie internetowego sklepu z urządzeniami grzewczymi marki Junkers. Wzajemnie powiązanie sklepu z witryną korzystnie wpłynęły na ruch użytkowników witryny, który nieustannie narastał. W kolejnych etapach zdublowaliśmy witryny serwisu oraz sklepu - w ten sposób AB Solution zaprezentował w Internecie swoje usługi, dotyczące urządzeń marki Viessmann.
Kolejne lata wiązały się z dużymi zmianami u naszego klienta. Gorący okres nie przeszkodził jednak Panu Tomaszowi Głogowskiemu - właścicielowi przedsiębiorstwa - w podjęciu decyzji o kolejnej modernizacji witryn AB Solution. Jednocześnie zdecydowaliśmy się wejść z firmą na rynek reklamy internetowej. Uruchomienie, nadzorowanie i udoskonalenie kampanii reklamowych Google AdWords zaowocowało ponownym wzrostem ruchu użytkowników w witrynie.
Zimą roku 2009 firma AB Solution Tomasz Głogowski otrzymała tytuł: "TOP SERWISU JUNKERS", jako jednego z niewielu serwisów w Polsce, który rzetelnie, długofalowo dba o pozytywny wizerunek marki Junkers przez świadczenie swoich usług na niezwykle wysokim, profesjonalnym poziomie.
Obecnie, zimą 2011 roku notujemy 5-krotnie większy ruch, niż miało to miejsce jeszcze 4 lata wcześniej. I wszyscy głęboko wierzymy, że taki stan będzie się utrzymywał przez kolejne sezony grzewcze.