Skincode Switzerland
W czerwcu 2011 roku otrzymaliśmy propozycję, wdrożenia polskiej wersji witryny internetowej kosmetyków Skincode Switzerland, na sprzedaż których wyłączność ma Centrala Farmaceutyczna CEFARM S.A. Zadanie było jasne: skopiować grafikę z witryny anglojęzycznej, zaprogramować identyczne funkcjonalności, zintegrować z firmowym CMS, a następnie wypełnić treścią w języku polskim. Jak nam poszło? Można przeczytać poniżej.
Powiązane adresy: skincode.pl
Wybierz dział
Galeria: Skincode Switzerland w Internecie
Kosmetyki Skincode Switzerland
„Produkty Skincode, dystrybuowane w ponad 40 krajach, wchodzą w skład 3 linii: Skincode Essentials, Skincode Essentials AgeLab oraz Skincode Exclusive. Powstały one w oparciu o ideę, iż skóra jest żywym organem, którego „kod” genetyczny musi być respektowany. Linie oferują najwyższej klasy innowacyjne produkty pielęgnacyjne, które odzwierciedlają precyzję, czystość i jakość będących synonimem Szwajcarii.”
Witryna WWW prezentująca kosmetyki została zaprojektowania i wykonana poza granicami naszego kraju. Jej zadania to przede wszystkim:
- promocja marki;
- dostarczenie użytkownikom informacji o odpowiednim doborze preparatów;
- informowanie o miejscach, w których możliwy jest zakup kosmetyków.
Udoskonaliliśmy wersję międzynarodową witryny WWW
Zadanie, którego się podjęliśmy, w zasadzie nie pozostawiało nam dużego pola manewru. Przenosząc witrynę pod polski adres oraz zmieniając wszystkie jej treści, mieliśmy przede wszystkim zadbać o odtworzenie wyglądu wersji obcojęzycznej. Pomijając temat grafiki, wciąż mogliśmy popracować nad jakością witryny w sposób nieco inny - niewidoczny na pierwszy rzut oka dla zwykłego użytkownika:
- Wprowadziliśmy mechanizm przyjaznych linków, który odzwierciedla strukturę witryny w sposób rzetelny i kompletny;
- Uruchomiliśmy strony pojedynczych produktów (w ogóle nie było ich w oryginale), dbając o to, by posiadały one najlepsze cechy stron docelowych (tzw. landing pages);
- Zmieniliśmy sposób generowania tagu tytułowego i opisu tak, by Google mógł „dowiedzieć się” o kosmetykach Skincode jeszcze więcej;
- Wyposażyliśmy witrynę w Google Analytics.
Moduł punktów sprzedaży
Przenosząc witrynę WWW zdecydowaliśmy się uruchomić jeden dedykowany moduł dynamiczny. Za jego pomocą, pracownicy Centrali Farmaceutycznej CEFARM S.A., odpowiedzialni za promocję marki Skincode, mogą w prosty sposób zarządzać punktami sprzedaży szwajcarskich kosmetyków. Wystarczy, że podczas dodawania nowego punktu sprzedaży:
- wprowadzą (lub wybiorą z listy) miasto (oraz opcjonalnie dzielnicę), w którym uruchamiany jest punkt sprzedaży;
- dopiszą adres punktu.
Przygotowany przez nas mechanizm samodzielnie przetworzy informacje i posegreguje punkty sprzedaży według ustalonej logiki.