Delikatesy Blask - Polska Sieć Handlowa
Regularne podnoszenie się poziomu życia społeczeństwa szczególnie sprzyja niektórym sektorom gospodarki. Rozwój sieci handlowych, działających w obszarze FMCG to typowy przykład takiego stanu rzeczy. Z tych właśnie przyczyn przecięły się drogi iTea Group i właścicieli Polskiej Sieci Handlowej – Delikatesów Blask.
Powiązane adresy: delikatesyblask.pl
Wybierz dział
Galeria: Delikatesy Blask w Internecie
Działalność sieci handlowej
Strategia działań Blasku wyróżnia dwa aspekty. Pierwszym aspektem jest budowa marki oraz strategia rozwoju z perspektywy sieci delikatesów. Drugi aspekt strategii koncentruje się na tworzeniu własnego know-how, związanego z prowadzeniem delikatesów spożywczych.
Blask marki
Promocję marki w Internecie zaczęliśmy od kompletnego przebudowania witryny internetowej sieci delikatesów "Blask". Zrezygnowaliśmy z darmowego systemu zarządzania treścią, który w bardzo szybkim tempie został zablokowany przez bezużyteczną informację (spam), generowany przez internetowe roboty. Aby w przyszłości uniknąć takich sytuacji, do wykonania nowej witryny wykorzystaliśmy firmowy eduCMS, którego zabezpieczenia dają wielokrotnie wyższą ochronę przed złośliwym oprogramowaniem i spamem.
Projektując witrynę skupiliśmy się na dopracowaniu mechanizmów nawigacji, stworzeniu wartościowej treści i przekazaniu jej Google'owi w możliwie efektywnej postaci. Projekt graficzny witryny zleciliśmy grafikowi i na każdym etapie nadzorowaliśmy postęp jego prac. Nasza wiedza merytoryczna w połączeniu z firmowym CMS'em oraz kreatywnością zewnętrznego podwykonawcy pozwoliły uzyskać efekt zakładany na starcie: nowoczesną, przejrzystą witrynę www, która momentalnie "rzuca się w oczy" każdemu użytkownikowi.
Twój sklep & nasze know-how = wspólny sukces
„Witryna projektowana przez iTea trafia w sedno aktualnych potrzeb marki Blask. Dzięki skutecznemu promowaniu franchasingu cały czas zdobywamy nowych partnerów i wspólnie z nimi rozwijamy naszą sieć handlową.”
Krzysztof Parzyszek,
współwłaściciel sieci handlowej Blask
Podczas wstępnych ustaleń, związanych z wymaganiami projektu, podstawowym wymogiem właścicieli marki Blask było ukierunkowanie witryny na promocję franchasingu. Aby zachęcić potencjalnych partnerów do nawiązywania współpracy z siecią handlową naszego klienta postanowiliśmy:
- umieścić w witrynie dział "współpraca", w którym wyjaśnione zostały szczegóły zagadnień takich, jak wynajem lokalu pod Delikatesy Blask, czy proces zostawania franczyzobiorcą Blasku,
- zamieścić na każdej stronie witryny baner, promujący dział "współpraca",
- uruchomić specjalny formularz kontaktowy do zgłoszenia własnego lokalu, jako potencjalnego miejsca na uruchomienie Delikatesów Blask.